Časté dotazy
Zakoupil jsem nový vůz Škoda v jiném autosalonu než u vás,mohu zde provést servisní prohlídku?
Samozřejmě. Již na první servisní prohlídku můžete navštívit náš autorizovaný servis Škoda.
Z důvodu pracovního vytížení nestíhám přivést vůz do servisu. Nabízíte možnost vyzvednutí vozu u nás doma nebo v sídle společnosti ?
Ano. Pro zákazníky z Turnova a blízkého okolí nabízíme ZDARMA službu „Pick up“, tedy vyzvednutí a přistavení vozu přímo u zákazníka doma.
Provádíte garanční opravy ?
Ano. V případě záruční nebo garanční opravy jsme vám samozřejmě plně k dispozici.
Mohu si u vás zapůjčit náhradní vůz?
Můžete, k dispozici jsou náhradní vozy Škoda do jednoho roku stáří.
Vlastním starší vůz, je u vás možné získat slevy na náhradní díly?
Ano, na starší vozy nabízíme program "Šeková knížka", který poskytuje
slevy na nejčastější náhradní díly. Výše slevy závisí na typu vozu a skupině použitého dílu. Stačí se při objednání do servisu na Šekovou knížku zeptat...
Zájem o objednání do servisu
Kde nás najdete
ZobrazitNevíte si rady?
Stačí vyplnit jednoduchý formulář a my se vám v nejbližším možném termínu ozveme.
Napište nám