Zdá se, že používáte zastaralý prohlížeč, proto se může stát, že se některé části webu nemusí zobrazovat nebo fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo začít používat takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Časté dotazy

časté dotazy

 

Zakoupil jsem nový vůz Škoda v jiném autosalonu než u vás,mohu zde provést servisní prohlídku?

Samozřejmě. Již na první servisní prohlídku můžete navštívit náš autorizovaný servis Škoda.

Z důvodu pracovního vytížení nestíhám přivést vůz do servisu. Nabízíte možnost vyzvednutí vozu u nás doma nebo v sídle společnosti ? 

Ano. Pro zákazníky z Turnova a blízkého okolí nabízíme ZDARMA službu „Pick up“, tedy vyzvednutí a přistavení vozu přímo u zákazníka doma.

Provádíte garanční opravy ?

Ano. V případě záruční nebo garanční opravy jsme vám samozřejmě plně k dispozici. 

Mohu si u vás zapůjčit náhradní vůz?  

Můžete, k dispozici jsou náhradní vozy Škoda do jednoho roku stáří.

Vlastním starší vůz, je u vás možné získat slevy na náhradní díly?

Ano, na starší vozy nabízíme program "Šeková knížka", který poskytuje
slevy na nejčastější náhradní díly. Výše slevy závisí na typu vozu a skupině použitého dílu. Stačí se při objednání do servisu na Šekovou knížku zeptat... 

Zájem o objednání do servisu

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Otevírací doba

Po - Pá: 7:30 - 17:00
So:         9:00 - 12:00

Kontaktujte nás

T: +420 481 325 726
servis@kontaktoil.cz

Kde nás najdete
Zobrazit

Nevíte si rady?

Stačí vyplnit jednoduchý formulář a my se vám v nejbližším možném termínu ozveme.

Napište nám